Fejvadász_Toborzás_HR tanácsadás

Engedje, hogy dolgozhassunk!

Oka van annak, hogy fejvadász céghez fordul segítségért. Akkor miért nem bízza rá a fejvadászokra azt, hogy a legjobb tudásuk szerint láthassák el a feladataikat? Ezúttal három érvet hoztunk megfontolásra, hogy miért jobb, ha a szakértelmünkre hagyatkozik!

Legtöbbször azért fordulnak hozzánk Megbízóink, mert a széleskörű szakmai tapasztalatunk mellett a kapcsolati tőkénk, a mozgósítható csapataink nagysága, és a piacismereteink rengeteg időt, energiát és fölöslegesen elfolyó költséget takarítanak meg a számukra. Azonban akad példa arra, hogy szimpla plusz csatornaként kezelnek minket, holott az elvárásaik egy fejvadász céghez méltók. Ezzel pedig mindünk dolgát megnehezítik: az ő gyors sikerüket és a mi gördülékeny munkavégzésünket egyaránt.

Annak érdekében, hogy eloszlassuk a tévhiteket, hogy miféle veszélyekkel járhat a Megbízóinkra nézve, ha átadják nekünk a stafétát, pontokba szedtük, miért is járnak jól, ha kiaknázzák a csapatunkban rejlő lehetőségeket!

1. „Muszáj még azt is elárulni?”

Lassacskán 30 főre bővül a recruiter csapatunk, hogy gyorsabb, precízebb szolgáltatást nyújthassunk a Megbízók számára. Folyamatosan képezzük a kollégáinkat, megosztjuk egymás között a frissen szerzett piaci adatokat. Sőt, saját felmérést is végzünk, hogy egy lépéssel a többi piaci szereplő előtt járjunk. Van mire alapoznunk a tudásunkat és a szakértelmünket.

Ezért, ha azt kérjük, osszon meg velünk egy-egy információt, azt azért tesszük, mert tudjuk, hogy az Ön által keresett szakértők számára fontos adat, információ, a jelentkezésüket ösztönző tényező. Az általunk bekért plusz, részletekbe menő adatok jelentős segítséget nyújtanak, hogy gyorsan, a megfelelő minőségű jelöltek figyelmét felkeltsük vele.

2. „Értékelem a kreativitást, de legyen inkább az én hirdetésem.”

Az a hirdetés, amely önmagában nem hozott eredményt eddig, és valamennyi állásportálon hiába trónol a kiemelt blokkokban, nem vonzott be elég számban jó minőségű jelöltet, mindenképp átgondolásra szorul. A szolgáltatásunk része, hogy a toborzási specialistánk át-, ha szükséges, újra is gondolják a hirdetések szövegét.

Ha és amennyiben nem kommunikálhatjuk a hirdetésben az Önök cégnevét, úgy semmiféle kockázattal nem jár az Önök márkájára, a reputációjukra, ha a hirdetést a Beck & Partners stílusában, standard tartalmi színvonalának megfelelően tesszük közzé. Ráadásul amellett, hogy ez Ön számára rizikómentes megoldás, még ki is használhatja azt a sokrétű tapasztalatot és piacismereti előnyt, amely felhalmozódott a fejvadász csapatunknál.

A hirdetések megírásánál mindig törekszünk arra, hogy olyan információkat foglaljunk össze, olyan stílusban, mennyiségben és mélységben, amely a leginkább a jelöltek kedvére való, a legfontosabb szempontokat jelentik, kellően alapos, fókuszált a számukra. Ez manapság különösen fontos, hiszen hónapról hónapra alakul az álláskeresői piac, növekszik a jelentkezők ingerküszöbe. Muszáj fejlődni, alakulni, formálódni.

3. „Jó, de valahogy nem az igazi…”

A Megbízó, aki pontosan definiálja az adott funkcióra keresett jelölthöz kapcsolódó fix paramétereket és elvárásokat, biztos lehet benne, hogy a leküldött jelöltlistán a megfelelő embereket találja.

Ha objektív okok miatt a küldött jelöltek közül senki sem felel meg, mindenképp érdemes egyeztetni a kapcsolattartónkkal, hogy tudjuk, a továbbiakban más elvárások vagy kívánalmak alapján kell keresnünk a megfelelő jelöltet. Ugyanígy, ha felmerülne még újabb szempont, amely alapján vizsgálja a jelölteket, majd dönt arról, hogy megfelelnek-e vagy sem, arról is mindenképp tájékoztasson bennünket!

A folyamatos, transzparens kommunikáció mindenkinek nagy segítség, a gyors és eredményes munka záloga.

Tegyen próbára, keresse fel kapcsolattartóját, és bízzon meg minket egy következő projekttel!