Megkeresés mint hangzatos marketingszöveg, színes-szagos weboldal, image videó? Csábító ígéretek csocsóasztalról és céges síelésről, vagy világos karrierút és fejlődési lehetőségek alkotják a megkeresés velejét. Mindenki másra esküszik. Mi magunk, fejvadász aspektusból, több száz cég toborzásait kezelve egyet biztosan kijelenthetünk: nincsen egyetlen igazság.
Azonban az is biztos, hogy szavak ereje óriási a toborzásban is.
A jó megkeresés és álláshirdetési szöveg a megfelelő jelölteket vonzza be, a nem megfelelőket eltávolíthatja. Pozitív képet alkot a hirdető cég munkáltatói márkájáról is. A jó szöveg bizonyítja: számunkra vannak olyan fontosak a jelöltek, hogy ügyeljünk az igényeikre, kívánalmaikra, időt szánunk rájuk. A jó szöveg kiemel a többiek közül, minőségi és mennyiségi változást is hoz a toborzásban.
Hadd mutassunk néhány valós, jól mérhető példát több területről!
Működhet jobban a jelölt megkeresés? Teszteltük!
Toborzásmarketing kampányok segítségével A/B teszteltünk. Az ügyfelünktől kapott szöveghez képest a saját szövegünkkel futatott hirdetés ugyanazon cég, ugyanazon pozíciójára 50%-kal hatékonyabban teljesített.
Ha kell, bevonjuk az ideális jelölteket!
Egy Linkedinen történő toborzásnál a számos direkt megkeresés utáni átlagos válaszarány kb 20%. A célpiacunk direkt megkérdezése, és a hirdetés szövegének ez alapján történő átfogalmazása után ez nálunk nem egyszer eléri az 50%-ot is. Ennyit számít néhány újragondolt mondat, célcsoportnak kommunikáló üzenet.
További konkrét példákért, szövegírási megoldásokért és megkeresés javaslatokért ajánljuk DÍJMENTESEN LETÖLTHETŐ, 5 RÉSZES VIDEÓ-SOROZATUNKAT
A sorozat első részében a szavak erejéről lesz szó.
Kollégánk, Tamaskovics Diána konkrét példákat, gyakorlati tippeket, esettanulmányokat oszt meg Önökkel az 5 részes sorozatban, mely díjmentesen elérhető.
Szánjon időt a szakmai fejlődésére!