50%-kal nőhet a válaszarány, ha jó egy megkeresés szövege?

Sokan és sokféleképpen beszéltek már arról, milyen a jó álláshirdetés szöveg, vagy hogyan érdemes megfogalmazni egy direktmegkeresést. A témát taglalják marketingesek, kommunikációs szakemberek, HR-esek. Hol van az igazság?

Hangzatos marketingszöveg, színes-szagos weboldal, image videó. Csábító ígéretek csocsóasztalról és céges síelésről, vagy világos karrierút és fejlődési lehetőségek. Mindenki másra esküszik. Mi magunk, fejvadász aspektusból, több száz cég toborzásait kezelve egyet biztosan kijelenthetünk: Nincsen egyetlen igazság. 

Azonban az is biztos, hogy szavak ereje óriási a toborzásban is.
Hadd mutassunk Néhány valós példát több területről. 

1. Toborzásmarketing kampányok segítségével A/B teszteltünk. Az ügyfelünktől kapott szöveghez képest a saját szövegünkkel futatott hirdetés ugyanazon cég, ugyanazon pozíciójára 50%-kal hatékonyabban teljesített. 

2. Egy Linkedinen történő toborzásnál a direkt-megkeresések utáni átlagos válaszarány kb 20%. A célpiacunk direkt-megkérdezése, a hirdetés szövegének ez alapján történő átfogalmazása után ez nálunk nem egyszer eléri az 50%-ot is. Ennyit számít néhány újragondolt mondat, célcsoportnak kommunikáló üzenet. 

További konkrét példákért, szövegírási megoldásokért és javaslatokért ajánljuk DÍJMENTESEN LETÖLTHETŐ, 5 RÉSZES VIDEÓ-SOROZATUNKAT

A sorozat első részében a szavak erejéről lesz szó.

Kollégánk, Tamaskovics Diána konkrét példákat, gyakorlati tippeket, esettanulmányokat oszt meg Önökkel az 5 részes sorozatban, mely díjmentesen elérhető.

Szánjon 5 percet szakmai fejlődésére! 

MEGNÉZEM